Kaip mes siuntėm veidrodį į Floridą

Kaip mes siuntėm veidrodį į Floridą

Ar esat pastebėję, kad verslai dalinasi sėkmės istorijomis, o apie sunkumus kalba labai retai. Dažnam gali susidaryti įspūdis, kad turėti savo verslą, kai tu pats esi sau bosas, yra vienas malonumas. Tačiau realybė visai kitokia. Kiekvieną dieną iškyla begalės netikėtumų. Uždarius duris problemos pačios neišspręs. Šiandien norim pasidalinti viena istorija, kuri tik įrodo, kad savo versle turi turėti ne vieną kibirą energijos, entuziazmo ir atkaklumo.

Šiandien (2022-09-14) ruošėm veidrodį skrydžiui į Floridą. Tokio daikto išsiuntimas reikalauja maksimalaus susikaupimo, o kantrybė tą dieną buvo ant ribos, nes:

a) Šramui (mūsų šuniui) labai patiko šuo, kurį mato pro veidrodžio stiklą. Jis jį bandė pagaut ir aišku su savo letenom subraižė stiklą. Vėl viską turėjom išardyti ir daryti iš naujo.

b) Užsakėm kitą stiklą, kurį šiandien vežėm Kaunas-Krakės. Toks duobėtas kelias dar niekada nebuvo kaip šiandien.

c) Parvežtas stiklas netiko į rėmą. Įdėjom, išėmėm, prišveitėm, vėl įdėjom, vėl išėmėm. Supakavom, laukiam kurjerio, kuris turi atvykti kitą dieną🚛.

Kaip mes siuntėm veidrodį į Floridą II dalis (2022-09-15)

Kantrybė vis dar ant ribos, nes:

d) Atsikėliu anksti ryte spausdinti siuntos dokumentų. Neveikia internetas🤣. Visa įranga perkrauta, patikrinta, įjungta, išjungta. Išvada – nėra interneto😆. Kreipiuos į #Telia, kad pažiūrėtų kas negerai. #Telia perkrauna linijas – valio, viskas veikia.

e) Lekiam su dokumentais į #Bukmedį laukti kurjerio. Siunta 2 m ilgio, 1,35 m pločio sveria 85 kg. Tikrai laukiam didelio sunkvežimio, ne ko kito🙊.

f) Atlekia mūsų lauktas sunkvežimis. Mažas būsikas, kuris yra be paletinio keltuvo🤦‍♀️. Siuntą kažkaip reiks įmest rankom. Tam mažam sunkvežimyje vietos tokio dydžio siuntai nėra. Kraipom galvas ir trūkčiojam pečiais. Kaip čia taip atsiuntė tokį sunkvežimiuką be keltuvo? Tikrai keista. Kaip kurjeriui vienam įkrauti tokią siuntą?

g) Kažkokiu būdu įdedam šonu siuntą ir mūsų veidrodis iškeliauja😌. Dėkojam konsultantui Ignui už pagalbą sutvarkant internetą ir kurjeriui Juliui, kad paėmė mūsų siuntą ir padėjo ją įkelt❤.

Kaip mes siuntėm veidrodį į Floridą III dalis (2022-09-20)

Patikrinu per sistemą, kur yra siunta. Valio! Veidrodis pas klientę. Super greitas pristatymas. Ketvirtadienį išsiuntėm, o antradienį krovinys jau pas klientę.

Versle tokia logika. Jei klientas yra nepatenkintas gaminiu ar paslauga atsiliepimą gausi iš karto. Jei viskas gerai – atsiliepimo negausi. Jei viršijai kliento lūkesčius – gausi labai gerą atsiliepimą. Nutariau palaukti porą dienų ir klientės pasiteirauti ar viskas gerai.

2022-09-25 gaunu iš klientės laišką su nuotraukomis, kad veidrodžio stiklas sudužęs. Ima neviltis. Kaip taip galėjo atsitikti? Siunta buvo įpakuota saugiai į tvirtą, medinę dėžę. O versle nutinka visko. Krovinys keliauja ne per vienas rankas ir ne per vieną logistikos sandėlį. Jį daug kartų krauna, iškrauna ir vėl krauna. Iš nuotraukų sprendžiant buvo sugadinta medinė dėžė pakrovimo ar iškrovimo metu, transportuojant siuntą, ko pasekoje dužo veidrodžio stiklas.

Ieškau išeities iš susidariusios padėties. Susitariau su kliente, kad ji pasikeis stiklą, o mes apmokėsime visas su stiklo keitimu susijusias išlaidas. Atrodo problema išspręsta. Sekantis etapas – pretenzijos pateikimas siuntėjams dėl sugadintos siuntos ir patirtų nuostolių.

Pretenzija nagrinėjama ne vieną dieną, todėl čia reikia pasitelkti kantrybę ir laukti, laukti, laukti.

Čia papasakota tikra istorija ir yra tik vienas mažas etapas visam procese. Nuo daikto sukūrimo iki kliento ilgas ir vingiuotas kelias:).

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *